Firemná iDeNtitA (Corporate Identity - CI)
Firma bez identity je firmou bez charakteru. A kto by chcel spolupracovať s bezcharakternou firmou?
Výskumy ukázali, že úspech firmy spočíva v príťažlivej identite, s ktorou sa zamestnanec môže identifikovať (firemná kultúra), a ktorej zákazník dôveruje (image firmy).
Preto sa v našich analýzach zameriavame na kľúčové aspekty firemnej kultúry a image.
Aktuálny stav firemnej kultúry mapujeme prostredníctvom jedinečných metód:
- Analýza firemnej kultúry (CC),
- Manažment vízii,
- Analýza identifikačného procesu (ICIF),
- Analýza hodnotovej orientácie,
- Analýza motivácie a motivačných máp,
- Analýza fluktuácie,
- Analýza internej zákazníckej orientácie - I-CRM.
Externý image firmy analyzujeme prostredníctvom na mieru šitých metód:
- Analýza externej zákazníckej orientácie – E-CRM,
- Analýza marketingovej komunikácie,
- Analýza Corporate Personality.