Rozpravy a publikácie
Realizované prednášky:
- Pán prezident, 101. riadne zhromaždenie, Neformálne ekonomické fórum - Hospodársky klub - Synek, V., október 2014
- Konferencia Škola na dotyk live 2014 - Synek, V.
- "Prečo muži nebozkávajú žaby" - RealWoman Fórum 2012 - Synek, V.
- Prednáška na neformálnej študentskej konferencii Unicamp 2011
- Lesklá bieda slovenského manažmentu
- Dejiny firiem sú dejiny podceňovania ľudí
- Marketingové karaoke
- Prečo firmy nefungujú
- HR je mŕtve, nech žije HR!
- Intuícia bránou z podnikateľskej doby ľadovej
- Identita mesta, alebo je komunálna politika skutočne komunálna?
- Nováček může uspět v politice
- No - interest in education vs. Interest in no-education
- Learners’ motivation
- CENTROPE regional identity and verbal priorities
- Vývoj a utváření osobnosti v sociálních kontextech
Publikovali sme:
- SYNEK V. Debilita je začarovaný kruh. 2013. Trend.
- SYNEK V. Ľudia zabudli, ako chutí čistá voda. 2011. Trend.
- SYNEK V. Nemáme víziu, politika je plná testosterónu. 2011. Život.
- Výskum postojov lekárov SLK - prezentácia výsledkov. 2011.
- SYNEK V. - KOROŠOVÁ V. Výskum postojov lekárov SLK, Záznam z tlačovej besedy Slovenskej lekárskej komory 24.9.2011.
- KOROŠOVÁ V. – SYNEK V. Grécky oikos a nevalný val. 2011. Trend.
- SYNEK, V. Slovenskí manažéri sa boja konfrontácie. 2010. Trend.
- SYNEK, V. Vyhrávať neznamená byť len silný, ale aj sexi. 2008. Trend.
- SYNEK, V. Vplyv je mocnejší ako moc. 2007. SME.
- SYNEK, V. Dejiny firiem sú dejinami podceňovania ľudí. 2006. SME
- KOROŠOVÁ, V. – BRATSKÁ, M. Prečo sme často príliš optimistickí keď plánujeme vlastný čas - Effect Planning Fallacy. 2006. Slovak Academic Press.
- KOROŠOVÁ, V. – BRATSKÁ, M. Mediálna výchova ako prostriedok zmeny správania sa v mediálnom priestore. 2005. Pelikán.
- KOROŠOVÁ, V. Potenciál a limity mediálnej výchovy v systéme neformálneho vzdelávania. 2004. Psychological Dimensions of Life Quality.
- SYNEK, V. Corporate Identity alebo nikdy nechoď s davom. 2004. Slovenský rozhlas.
- SYNEK, V. Od kalokagatie ku katalaxii. 2004. Národná obroda.
- SYNEK, V. Firemní kultura jako ekonomický faktor. 2001. HR fórum.
- SYNEK, V. Je potrebné začať - nie stále začínať. 1999. Národná obroda.
Kolokvium pre malé / stredné firmy a vysoké školy (okrem vyššie uvedených tém ponúkame aj):
- Prebúdzanie firemnej identity, firemnej DNA
- Rozpravy o rozcestí
- Práca, vzdelávanie a život nie sú 3 rozdielne veci, ale jedna jediná